Atyrau Dastan Hotel

Қош келдіңіздер!

Нөмірлер интерьерлері, қолайлы орта, қағаздағы немесе монитордағы «әдемі сөздер» маңызды дәлел болмауы мүмкін. Сондықтан, көзбен көргенге не жетсін!

ИБЖ (ИНТЕГРАЦИЯЛЫҚ БАСҚАРУ ЖҮЙЕСІ) САЛАСЫНДАҒЫ САЯСАТ

«Атырау Дастан Отель» қонақ үйі тұру және тамақтану қызметтерін ұсынады.

Қонақ үй бизнесінің жоғары бәсекелес ортасында жұмыс істейтін, қонақүйдің тиімді жұмыс істеуі және тұрақтылығы үшін ұсынылатын қызметтер сапасы және азық-түлік қауіпсіздігі саясаты ISO 9001, ISO 22 000: 2005, HACCP принциптері мен Қазақстан Республикасының заңнамалық талаптарына негізделген.

Бірегей бренд құру және компаниялардың тобында интеграцияланған менеджмент жүйесін тарату ниетімен біз өз қызметімізді жүзеге асырудың негізгі ұғымдарын белгіледік:

  • Қызмет - қонақтарымызға құрмет пен мейірімділікпен қызмет көрсетуде қосымша қадам жасаймыз, бұл оның алыс болуына қарамастан үйдегі жайлы сезімінн қамтамасыз етеді.
  • Тиімділік – құзыретті басқаруға байланысты ең төмен шығындармен (қаржылық, адам, уақытша) барынша нәтижеге жету.
  • Достық - өздерінің құрметіне, рақымына, қонақтармен, әріптестермен, серіктестермен қарым-қатынасқа деген қызығушылығын және басқа да қиын жағдайға көмектесуге оң көзқарасы мен дайындығын көрсету мүмкіндігі мен қабілетін көрсету.
  • Ыңғайлылық - әрбір қызметкердің тиімді жұмыс істеуіне және рахаттануына көмектесетін қонақ үйдің ішіндегі қолайлы еңбек жағдайларын және қолайлы психологиялық климатты құруға үлкен көңіл бөледі. Әр қызметкердің кәсіби деңгейін көтеру үшін тұрақты жұмыс.
  • Сапа мен қауіпсіздік – біздің қонақтарымызға қарағанда олардан әлдеқайда жақсы қызмет көрсету. Біз қонақтарымыз дәмді, жоғары сапалы, қауіпсіз тамақтануды және қонақ үй мен мейрамхананың бірегей атмосферасын тамашалау үшін жұмыс істейміз.
  • Қонақжайлылық - Біз Қонақтарға адам қарым-қатынастарында құнды және маңыздысы бар нәрселерді береміз - қамқорлық және көңіл көтеру.
  • Біз Қонақтарға адам қарым-қатынастарында құнды және маңыздысы бар нәрселерді береміз - қамқорлық және көңіл көтеру.
  • Қонақтардың, серіктестердің, қызметкерлердің, акционерлердің және жұртшылықтың күтуімен, сондай-ақ осы үміттерден асып түсуге ұмтылу.
  • Ұзақ мерзімді клиенттерді сақтау, жеткізушілермен ұзақ мерзімді серіктестік.
  • Құрмет - әртүрлі ұлттар мен діндердің өкілдері болып табылатын біздің қызметкерлеріміз бен қонақтарымызға деген құрмет.
  • Жоғары сапалы өнім және қызмет көрсету - көрсетілетін қызметтер мен тамақтану сапасын үздіксіз бақылау.

Қонақүй менеджменті қызметтер сапасы мен азық-түлік қауіпсіздігін қамтамасыз етуге міндеттенеді:

  • Кешенді басқару жүйесін әзірлеу, енгізу және қолдау. Процесті және іс-әрекеттегі жүйелік тәсілдерді қолдану.
  • Тәуекелдерді талдау негізінде азық-түлік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және үздіксіз жақсарту. Ұйымның барлық қызметкерлерін санитария, гигиена, технология талаптарына сәйкестендіру.
  • Процестердің барлық деңгейлерінде бақылау саласындағы жетілдіруге ұмтылу, өлшенетін процесс критерийлерін құру. Жүйелік құжаттаманы, сапаны және қауіпсіздік жазбаларын сақтау. Үздіксіз жетілдіруге бағытталған оның қызметін талдау.

Басшылық бұл саясатты өз қызметінде жүзеге асыруға жауапты.

Бізді қалай табуға болады:

Бізге жазыңыз:

Ваше сообщение успешно отправлено.

Возникла ошибка! Приносим свои извинения за предоставленные неудобства!

Top